Bijna weg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sylvia kuus - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sylvia kuus - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg sylvia

10 Augustus 2013 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Dinsdag vlieg ik naar INDIA!!

Alle reizigers die naar India zijn geweest zeggen allemaal hetzelfde; You love it or you hate it!

Zo heb ik een verhaal gehoord van een meisje die na 24 uur weer rechtsomkeer naar huis is gegaan, omdat ze de cultuurshock niet kon handelen. Ook heb ik verhalen van mensen gehoord die maanden in India hebben gereisd en eigenlijk niet meer terug naar huis wilden.

Ik ben benieuwd!!

Liefs


  • 10 Augustus 2013 - 09:30

    Fay:

    Spannend Syllie! ben benieuwd naar je verhalen!

  • 10 Augustus 2013 - 13:32

    Catherine:

    hoi Syl,wens je veel plezier toe en ga je weer volgen,kijk uit naar je verhalen.
    X

  • 11 Augustus 2013 - 01:04

    Bas:

    Ik ga je volgen!

  • 11 Augustus 2013 - 12:29

    Pim:

    Ha nichtje,

    super veel plezier en rust gewenst:) Geniet ervan!

  • 11 Augustus 2013 - 18:51

    Bianca:

    Spannend!! Ik heb zo'n stil vermoeden dat jij het helemaal te gek gaat vinden daar! Ben weer reuze benieuwd naar je verhalen. Geniet ervan!

  • 12 Augustus 2013 - 22:05

    Linda:

    Syl! Morgen vertrek je al!! Supergaaf hey! Geniet van je reis (komt vast wel goed ;)) en hou ons op de hoogte van je avonturen! Kus, Linda

  • 12 Augustus 2013 - 22:55

    Tom:

    Heel veel plezier daar!!!

  • 13 Augustus 2013 - 16:55

    Mya:

    Leuk dat je ons op de hoogte houdt! Ben heel benieuwd! dikke kus!

  • 13 Augustus 2013 - 17:55

    Pappie:

    Ha meissie,

    wel weer gek om je op Schiphol uit te zwaaien.Ik ben nu inmiddels wel gewend aan je reizen,maar het is nu toch wel een beetje anders....In ieder geval hoop ik,dat Willem een beetje op je let vanaf boven en dat je een beetje rust mag vinden.Ik hoop verder,dat je een hele mooie reis hebt en dat je veel leuke mensen ontmoet!
    Heel veel liefs van je pappie xxx

  • 15 Augustus 2013 - 11:49

    Evelaine Burger:

    Hey wijffie,

    Fijn om je ,ondanks ook een moeilijk moment , je uitgezwaaid te hebben.
    Ingaande op jouw eerste reactie op de ervaringen van anderen: ik hoop niet dat je gelijk terugkomt door een cultuurshock, hoop ook niet dat je daar zult gaan blijven!

    Hoop dat je een inspirerende reis zult gaan maken en met de nodige rust zult terugkeren.
    Groetjes aan Sanne ! Pas goed op elkaar !
    Dikke knuffel, Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

sylvia

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 1005
Totaal aantal bezoekers 44040

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 April 2016

1,5 jaar de wereld over!

12 Augustus 2013 - 07 September 2013

Ontdekkingstocht door de Himalaya

10 Januari 2012 - 11 April 2012

Zuid- en Midden Amerika

09 Februari 2011 - 09 Mei 2011

Zuidoost Azie

Landen bezocht: