Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van sylvia kuus - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van sylvia kuus - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg sylvia

09 Januari 2012 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Ook tijdens deze reis zal ik weer een reisdagboek bijhouden! Als jullie het leuk vinden, kunnen jullie me volgen.

Deze reis zal beginnen in Colombia. Waarschijnlijk ga ik daarna naar Panama en Cuba, maar je weet nooit hoe het gaat lopen. Ligt ook aan de mensen die ik ga ontmoeten en aan de mooie verhalen die je van andere reizigers hoort.

Afgelopen week heb ik iedereen gedag gezegd. Dat geeft toch altijd een beetje een raar gevoel. Ook al is 3 maanden niet heel lang, toch voelt het raar dat ik straks zo ver weg zit van iedereen. Ik zal het dan ook heel leuk vinden om een beetje op de hoogte gehouden te worden van de ontwikkelingen die hier in het kleine kikkerlandje plaats vinden. Daarnaast was het ook superleuk om te zien hoeveel mensen de moeite hadden genomen om afscheid te nemen. Met natuurlijk als klap op de vuurpijl het knallende 'uitzwaaifeest' afgelopen zaterdag.

Natuurlijk heb ik er op dit moment heeeeeeeel erg veel zin in! Haha, ben nog druk met laatste voorbereidingen = tas inpakken, laatste spulletjes kopen en zorgen dat ik ook daadwerkelijk mijn vliegticket binnen krijg (er was iets mis gegaan). Maaaaaar dat komt vast allemaal goed!!

Ik zal jullie missen!

Dikke kus Syl

• 09 Januari 2012 - 12:36

Catherine:

geniet dr van!! veel plezier xxx

• 09 Januari 2012 - 13:16

Bianca:

Lieve Silvia!

Heeeel veel plezier!! En uiteraard ga ik je weer volgen (zolang dat kan en ikzelf niet weg ben ;-)) met al je gekke en avontuurlijke verhalen!

Liefs!

Bianca

• 09 Januari 2012 - 17:36

Melvin:

Oh wat gaaf zeg! Ik ben een paar jaar geleden naar Colombia geweest met me vriendin + ouders om dr familie weer is op te zoeken. T is echt super mooi, maar ook gevaarlijk als je niet weet waar je naartoe gaat.
    Wat zijn jouw plannen? Kom je aan in Bogota en vanaf daar reis je naar..?

Alvast veel plezier,
    (stikjaloerse) Melvin!

• 09 Januari 2012 - 21:47

Drankorgel:

Was een leuk feestje afgelopen zaterdag! Ik ga genieten van je kamer :) Heeel veeel plezier

• 09 Januari 2012 - 22:10

Melvinn:

We zullen je missen!

• 09 Januari 2012 - 23:20

Sanne:

Ik ga jou ook missen! Heeeel erg!

• 09 Januari 2012 - 23:49

Bas:

Veel plezier! Ik ga je volgen! X

• 10 Januari 2012 - 12:09

Marije:

Hopelijk mag je al je mooie Azië herinneringen aanvullen met nog meer mooie ervaringen in Amerika! Have fun chickie!

• 10 Januari 2012 - 20:20

Marika:

Goede reis, pas goed op jezelf a.u.b..
    X

• 10 Januari 2012 - 21:57

Il:

Yes, eindelijk is het zover: Syl is taking over Central-America! Enjoy babe!!! Dikke koes

• 11 Januari 2012 - 17:06

Noelle:

Nogmaals heeeeel veel plezier en geniet ervan!!! Je hebt het verdiend!