Nog 1 week - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van sylvia kuus - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van sylvia kuus - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: sylvia02

Blijf op de hoogte en volg sylvia

02 Februari 2011 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie mij allemaal gaan volgen. Haha, ik ben benieuwd of mijn verhalen spannend genoeg blijven om te blijven volgen, maar leuk dat jullie iig dit al lezen.

Op dit moment ben ik al wel een beetje zenuwachtig. Vannacht kon ik bijna niet slapen. Ik kan me ook zo verschrikkelijk verheugen, dat dit niet altijd zo praktisch is. Ook moet ik nog wel veel doen en regelen (visum regelen, tas inpakken, nog een keer naar de tandarts), dus dat blijft ook een beetje in mijn hoofd spoken.

Gisteren had ik het afscheid bij mijn kinderdagverblijf.. Dat was best wel moeilijk. Ik merk dan pas hoeveel ik om die kinderen geef! Je maakt ook zoveel met ze mee. Het feit dat ik getuige mocht zijn van eerste stapjes, woordjes en tandjes, vond ik erg bijzonder. Ik was zo trots op ze, en moest ook vaak zo ontzettend hard om ze lachen.
Na een weekend had ik ze al gemist, laat staan nu!
Wel had ik een heel leuk afscheid. Mijn lieve collega's hadden samen met de kinderen allemaal dingen gemaakt. Zo kreeg ik bijvoorbeeld een topje met groene voetstapjes erop. Die ga ik echt aantrekken! Ook de kaartjes met lieve teksten ga ik zeker meenemen.

Deze laatste week staat vooral in het teken van afscheid nemen. Ja voor het geval dat, he? Je weet nooit of je opgegeten wordt door een haai ofzo. Haha nee grapje, ik kom gewoon weer terug hoor (en mocht dat niet zo zijn AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET TRALALALALALA). Oke, ik houd op.

Dag lieve mensen!!

Dikke kus van Syl

  • 02 Februari 2011 - 08:53

    Sylvia Kuus:

    Haha, ik ben ook blij dat jullie dit bericht direct 4x mogen ontvangen

  • 02 Februari 2011 - 13:04

    Kitty:

    alvast heeeeeeel veel plezier!! hoe lang ga je? kus

  • 02 Februari 2011 - 14:21

    Marjolein:

    Ha Sylvia,

    het valt mee hoor, ik had het bericht maar 2x. Lonneke en ik komen net terug uit Israel. We waren vanmorgen nog in Jeruzalem en nu al weer in bruisend Huizen. Dus je ziet: don't worry, je bent ook zo weer hier als je heimwee hebt. Ik vind je wel moedig hoor! En ga je reis volgen. Heel veel liefs en geniet van alles! Marjolein

  • 03 Februari 2011 - 13:14

    Sylvia:


    Voor Kitty: Dankje :)! Ik ga 3 maanden.
    Voor Marjolein: Wauw, hoe was Jeruzalem?? Lijkt me ook heel bijzonder!

  • 03 Februari 2011 - 19:54

    Je Bloedeigen Moeder:

    Nou schat, ik las natuurlijk allemaal bekende dingen, omdat ik je nu dagelijks mee maak.

    Ik heb het gevoel dat je nu wel weer wat rustiger bent, omdat je daadwerkelijk je dingetjes kunt regelen die je moet regelen.

    Probeer maar ook je te ontspannen en goed uitgerust op reis te gaan.
    Tis prachtig dat je zo'n mooie reis gaat maken. Geniet vooral ook van de voorpret en slaap lekker straks, je bent mijn lieve grote meid !

    Kus,
    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Zuidoost Azie

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2011

Naar huis

02 Mei 2011

EInde van de reis

20 April 2011

De blonde toerist tussen de Cambodjanen

11 April 2011

Verliefd

25 Maart 2011

Dan Than Trannetjes
sylvia

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 44039

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 April 2016

1,5 jaar de wereld over!

12 Augustus 2013 - 07 September 2013

Ontdekkingstocht door de Himalaya

10 Januari 2012 - 11 April 2012

Zuid- en Midden Amerika

09 Februari 2011 - 09 Mei 2011

Zuidoost Azie

Landen bezocht: