Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van sylvia kuus - WaarBenJij.nu Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van sylvia kuus - WaarBenJij.nu

Pattaya

Door: sylvia02

Blijf op de hoogte en volg sylvia

14 Februari 2011 | Thailand, Pattaya

Op dit moment ben ik in Pattaya. Gelukkig was ik van te voren gewaarschuwd door de engelsman, dat het de stad van de prostitutie was. Toen ik aankwam wist ik niet wat ik zag: Alleen maar dikke, lelijke europese mannen van een jaar of 50, met superknappe, jonge aziatische meisjes. Echt bizar om te zien. Ook wel heel triest om te bedenken dat die meisjes mijn leeftijd zijn, en dit leven moeten leiden.
Ook de straatkinderen die ik hier zie zou ik het allerliefst allemaal mee naar huis nemen. Verschrikkelijk dat zij 's nachts rozen moeten verkopen, en hiermee blootgesteld worden aan alle gevaren van de straat.

Gelukkig hoefde ik niet lang in dit deel van de stad te zijn. Ik werd namelijk opgehaald door Miryam. Dat is een vriendin van Durk (een vriend wer van m ijn vader). Zij komt uit Nederland en woont hier nu 8 jaar. Ze heeft een heel mooi huisje en woont aan de rand van een berg. We hebben vooral veel gekletst en zijn naar een marktje geweet. WHaaaaaaaaaaaaaaaa en weet je wat ik daar gegeten heb?? VLIEGEN!! Hahahaaha lekker knapperig hoor!
Ik voelde me net Timon en Puma uit de Leeuwenkoning.

Het is wel lekker om hier even te zijn, want heb eindelijk mijn jetlag er een beetje uit kunnen slapen.

Weet iemand trouwens hoe ik (makkelijk) foto's kan verkleinen? Ik wil graag foto's op deze site zetten maar ze zijn te groot!

dikke kus

  • 14 Februari 2011 - 06:27

    Mama:

    Hoi wijffie,

    Klinkt allemaal lekker heftig. Confronterend om zo'n wereld in het echt te zien.
    Groetjes aan Miryam, lekker dat zij even over je "moedert"!

    Ps. Enne, leuke kooktip voor vanavond die van die vliegen. Goedkoop en voedzaam !

  • 14 Februari 2011 - 06:53

    Catherine:

    getsie Syl...vliegen! ach je moet alles meegemaakt hebben :-) via hyves je foto's plaatsen? daar worden ze gelijk verkleind,via simpel fotoprogramma kun je ze ook verkleinen. veel plezier en geniet Catherine x

  • 14 Februari 2011 - 10:00

    Marika:

    Waren het (brom)vliegen? :-)
    Dat huisje aan de rand van een berg lijkt me het einde. Veel plezier.
    Dikke tuut ;-)

  • 14 Februari 2011 - 10:08

    Nies:

    Heey syl! Zet je foto's gewoon op fb! Het uploaden op waar ben jij duurt best lang en je kunt er maar 10 ofzo opzetten! Ik ben zo benieuwd naar je foto's!!! Maar fijn te horen dat het allemaal goed gaat! Veel plezier b Miryam! X

  • 14 Februari 2011 - 10:47

    Neef Tom:

    He Syl,

    Je bent toch geen kikker, een beetje vliegen eten daar. Heel veel plezier nog daar en ik volg je verhaaltjes met belangstelling.

    x van je grote neef

  • 14 Februari 2011 - 12:21

    Clementine:

    Ha Sylvia.
    je hebt de smaak te pakken! Dank je voor je mailtje. Nog veel plezier in het verrassende Thailand. Al naar de floating market geweest?
    groetjes, Clementine

  • 14 Februari 2011 - 13:18

    Nouschka:

    Gelukkig ben je heel aangekomen bij Myriam :)... Maar wel raar dat je daar vliegen te eten krijgt haha!

    Veel plezier nog en ik blijf je volgen!
    Xx

  • 14 Februari 2011 - 16:45

    Jessie:

    Hey meid,
    Pffff ik ben jaloers! Behalve op de vliegen eten, de meiden en vieze mannen in de prostitutie en je jetlag.
    Maar verder wel hoor! Hahaha!
    Geniet ervan...en dan lees ik je spannende verhalen wel vanuit onze koude kikkerlandje :)
    Dikke x Jess

  • 14 Februari 2011 - 20:38

    Jerry:

    hey syl,

    Wat vreemd hè. Eerst wordt je nog opgetild in de beurs door een dronken en nu zit je aan de andere kamt van de wereld.
    Eerst zeur je over allemaal kleine dingen (jij niet hoor ;p) en nu zie je de wereld problemen vam dichtbij!
    Ik mis je al, maar gelukkig stuur je leuke berichten!

    Als je de vlieg hierboven hebt gegeten dan raak ik je nooit meer aan!

    Xx jerry

  • 15 Februari 2011 - 21:58

    Pappie:

    hey moppie,
    tsja het is iets anders dan Woudsend,Huizen,of zelfs Utrecht.Je kijkt natuurlijk je ogen uit.Het is idd. triest,dat die meisjes zich daar moeten verkopen,want zo is het toch...Wij hebben hetzelfde gezien in Vietnam,
    Fijn,dat je een beetje bij hebt kunnen slapen,dan kun je toch meer genieten,
    Ik kwam met het hardlopen Fay nog tegen in het bos,Zij volgt je natuurlijk ook op deze site.Het was wel grappig,want ik passeerde haar en een vriendin en ineens hoor ik:hey Arie.Ik kijk verbaasd om en dan herken ik haar,leuk he?
    Waar gaat de reis verder heen?Pas goed op jezelf en niet alles eten,hoor,maar natuurlijk wel heel veel!In Vietnam staat er nog een lekker hondje op het menu.
    Liefs van je pappie

  • 16 Februari 2011 - 14:29

    Mirjam En Don:

    Hey (Sylvia) wij vonden het gezellig dat je bij ons was. Maar dat je na al die tijd nog niet weet hoe je mijn naam moet schrijven.... Heh meid, pas goed op jezelf en niet vergeten te bellen! Zojuist heb ik je naar de bus gebracht richting Surat Thani. Have Fun at the full moon party (Friday, 18 February 2011, 09:35:42 am)! Liefs van je Thaise pa en ma ;-) xxx

  • 16 Februari 2011 - 14:34

    Mirjam:

    Zat ik heel verhaal in het Thais te schrijven.... verstaat dit blog geen Thais.

    Na Syl... ik zal alle foto's op FB zetten... maar misschien moet ik ze eerst censureren want ik weet niet of iedereen al mag weten van je nieuwe liefde...

  • 16 Februari 2011 - 23:28

    Durk :

    hee geweldig dat je toch nog levend aan bent gekomen ( grapje) maar het was wel spannend heb ik gehoord !!spul weg ( gejat ) of was je weer es wat vergeten ?? haha .ok hee heb mirjam al gesproken , en ze was blij jou te zien ( dat zieligen famke ) zij ze ,JAJA nee top , en ga zo door , ik blijf je volgen XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

Zuidoost Azie

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2011

Naar huis

02 Mei 2011

EInde van de reis

20 April 2011

De blonde toerist tussen de Cambodjanen

11 April 2011

Verliefd

25 Maart 2011

Dan Than Trannetjes
sylvia

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 44122

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 April 2016

1,5 jaar de wereld over!

12 Augustus 2013 - 07 September 2013

Ontdekkingstocht door de Himalaya

10 Januari 2012 - 11 April 2012

Zuid- en Midden Amerika

09 Februari 2011 - 09 Mei 2011

Zuidoost Azie

Landen bezocht: