goed aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sylvia kuus - WaarBenJij.nu goed aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sylvia kuus - WaarBenJij.nu

goed aangekomen

Door: sylvia02

Blijf op de hoogte en volg sylvia

12 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Joehoeee, ik ben in Thailand!!!
Het is echt geweldig hier.Ik had gisteren eerst een engelse jongen ontmoet. Bij het avondeten kwamen we al snel in contact met nog een groepje jongens (bestaande uit 2 duitsers, 1 zwitser en een nederlander). Het was direct hartstikke gezellig en we zijn gaan stappen. Ik heb heel hard gelachen en moet zeggen dat ik het ook best wel leuk vond om met alleen maar mannen te zijn ;)! Haha, ze zorgden ook gelijk voor me. Dat was wel een veilig idee, want ik val toch wel een beetje op als hollandse kaaskop.

Wat echt bizar is hier, zijn de zogenoemde 'lady-boys'. Dit zijn mannen die als vrouwen verkleed zijn. Zij zijn erop uit om mannen te beroven die zij eerst versierd hebben. Bij sommige zag ik gewoon echt niet dat het mannen waren.

De dag voordat ik in Thailand was, was ik in Dubai. Dat was ook wel heel bijzonder om te zien. Ik wist niet dat er zulke hoge gebouwen bestonden!! Ook heb ik lekker op het strand gelegen. Het was best een vermoeiende reis, maar ik had het niet willen missen.

Straks ga ik weer eten met mijn nieuwe vrienden, en dan morgen naar Pattaya.

Liefs Sylvia

  • 12 Februari 2011 - 11:20

    Bianca:

    He wat super goed!! Zo zie je hoe snel je mensen ontmoet he! Leuk om te horen dat het begin van je avontuur goed verlopen is!

  • 12 Februari 2011 - 11:28

    Bizj:

    Klinkt gezellig!
    Heb je ook foto's van die 'lady-boys' ? Hahah

  • 12 Februari 2011 - 11:29

    Marjolein:

    eigenlijk wel bizar: zo kom ik je tegen op de oude gracht en zo zit je aan de andere kant van de wereld en ben je nog bereikbaar ook! Fijn dat we elkaar tegenkwamen en ik je nu kan volgen! Liefs en alle goeds ! Marjolein


  • 12 Februari 2011 - 13:19

    Nies:

    Heey Syl! Goed te horen dat je veillig bent aangekomen en zo snel vrienden hebt gemaakt! Gaat snel daar he? Is het warm? Ben je al bruin:-P? Ik wens je nogmaals heel veel plezier met dit avontuur!!! Ps. Pattaya?? Wat ga je daar doen? X

  • 12 Februari 2011 - 13:31

    Tim:

    Wist niet eens dat je naar Thailand ging haha! maare.. heeel veeel plezier daar!!!

  • 12 Februari 2011 - 13:39

    Lau:

    Syl! Wat een geweldig verhaal alweer! en.... zijn het leuke mannen ;)?
    Ik ben nu al benieuwd naar de foto's!

    Kus!!

  • 12 Februari 2011 - 14:32

    Willem:

    Haha klinkt goed Syllie

  • 12 Februari 2011 - 15:06

    Marina:

    Hey Syl, goed om te horen dat je reis goed verlopen is. En een paar jongens om je heen is nooit verkeerd natuurlijk, ook wel zo veilig. Kon je Dubai nog in om te bekijken? Heel veel plezier en geniet ervan.
    X Marina

  • 12 Februari 2011 - 15:16

    Nies:

    Heey Syl! Goed te horen dat je veillig bent aangekomen en zo snel vrienden hebt gemaakt! Gaat snel daar he? Is het warm? Ben je al bruin:-P? Ik wens je nogmaals heel veel plezier met dit avontuur!!! Ps. Pattaya?? Wat ga je daar doen? X

  • 12 Februari 2011 - 15:42

    Marika:

    Goed te horen dat je veilig bent aangekomen en het meteen al naar je zin hebt. Veel liefs XX

  • 12 Februari 2011 - 16:36

    Nousch:

    Ah, wat goed dat je goed bent aangekomen! Mooi om te horen ook dat je alweer vrienden hebt gemaakt (had ook niet anders van je verwacht ;)). Zolang je maar geen LadyBoy mee terug neemt vind ik alles best :P. Heel veel plezier nog, Xx Nousch

  • 12 Februari 2011 - 16:45

    Marije:

    Topper! Fijn om te horen dat het nu al top is! Geniet ervan :-)

  • 12 Februari 2011 - 18:13

    Fay:

    hahah een ladyboy wat gezellig, zijn er ook gentlemangirls? ;) dan kun je, je daar bij aansluiten en rechtvaardig dingen terug roven. Heel veel plezier! xxx

  • 12 Februari 2011 - 18:39

    Linda:

    Heey Syl! Ik ben heel blij dat je goed bent aangekomen en dat t daar zo leuk is! Ik vond het toch wel een beetje eng hoor hihi. Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd ;)

    Dikke kus (K)

  • 13 Februari 2011 - 03:34

    Pappie:

    Hé lieve grote dochter van me,
    gelukkig is het verder allemaal goed verlopen.Je zult wel helemaal kapot geweest zijn na die reis,maar toch gelijk al weer stappen?!Je bent ook nooit te stoppen.Denk goed om jezelf (en je spulletjes!).We blijven je volgen.
    ik hou van je,xxx pappie

  • 13 Februari 2011 - 16:29

    Mams:

    Hoi Syl !

    Klinkt allemaal goed !
    Fijn dat je reis goed verlopen is en dat je nu prima gezelschap hebt.

    Veel plezier !
    Kus,

    Mama

  • 14 Februari 2011 - 09:18

    Ilja:

    Lekker late reactie, want je hebt nu ook n 2e verhaaltje (joepie), maar wilde toch nog even op deze reageren! Suuuper leuk om te horen dat je zo'n goeie start hebt gemaakt met n leuke groep jongens (goed voor elkaar ;)). Zo zie je maar hoe snel je mensen ontmoet! Dikke kus, Il

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Zuidoost Azie

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2011

Naar huis

02 Mei 2011

EInde van de reis

20 April 2011

De blonde toerist tussen de Cambodjanen

11 April 2011

Verliefd

25 Maart 2011

Dan Than Trannetjes
sylvia

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 44041

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 April 2016

1,5 jaar de wereld over!

12 Augustus 2013 - 07 September 2013

Ontdekkingstocht door de Himalaya

10 Januari 2012 - 11 April 2012

Zuid- en Midden Amerika

09 Februari 2011 - 09 Mei 2011

Zuidoost Azie

Landen bezocht: