Full moon party overleefd - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sylvia kuus - WaarBenJij.nu Full moon party overleefd - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sylvia kuus - WaarBenJij.nu

Full moon party overleefd

Door: sylvia02

Blijf op de hoogte en volg sylvia

20 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo!!!


De afgelopen dagen waren echt gekkenwerk. Een paar duizend mensen op een eiland, met vuurwerk, veel muziek, alleen maar emmers met drank en... volle maan!!

Hahaha ik ben nu helemaal kapot, maar het was wel een hele ervaring om mee te maken! Ik was uiteindelijk met een groepje van 7. Ik heb vooral om een Duitser heel hard moeten lachen. Hij was zo grappig.

Toen ik terug kwam van de fullmoonparty zag ik ineens iemand in het smalle halletje op een ligstoel liggen. Het was geen gezicht. Het bleek de duitser te zijn. Er werden allemaal foto's gemaakt en hij lag daar lekker te slapen. Die stoel had hij ergens van het balkon afgehaald. Haha, niemand kon er meer langs.

OOk zijn we me scooters het eiland over gegaan. Een rijbewijs is hier niet nodig. Je rijdt er links, er zijn geen regels en er zitten veel gaten in de weg. Daarnaast was het de 2de keer dat ik op een scooter zat. Een hele ervaring moet ik zeggen, maar wel heel leuk! Lekker crossen.

Vandaag ben ik naar Ko Tao gegaan. Dit is het duikerseiland. Er zat een echtpaar bij mij in de boot die al 48 jaar getrouwd waren. Ze gingen nog steeds ieder jaar 4x per jaar reizen. Wauw, dat was wel echt geweldig om te zien.. Zo wil ik ook wel oud worden!

Op dit moment ben ik met 2 nederlandse jongens uit Leiden. Haha we zijn alle 3 blond. Weer geen gezicht.
Ik ga nu lekker slapen want ben helemaal kapot. De afgelopen dagen heb ik steeds maar 3 of 4 uur geslapen. Dan zeg ik welterusten (of voor jullie fijne middag)!

Liefs Syl

  • 20 Februari 2011 - 15:50

    Kitty:

    Wat is het leuk om de hele tijd je verhalen te lezen, geniet van alles wat je meemaakt, enne een duitser die je mee terug brengt is dichterbij dan een aziaat :P...xxx

  • 20 Februari 2011 - 16:52

    Marije:

    Is weer is wat anders dan het stereotype studentenstap avondje! Klinkt top Syl!

  • 20 Februari 2011 - 17:33

    Emma:

    syl! kijk uit met een duiktocht op de boot! heb daar mn zonnesteek op gelopen! (ondanks elke keer insmeren) Wel heel mooi daar! Zeker shark bay, met de haaien zwemmen! :D have fuuuuuuuuuuun! x

  • 20 Februari 2011 - 20:06

    Miranda Van Niel:

    Hoi Sylvia,

    Evelaine heeft mij ingewijd in de bijzondere manier waarop jij verslag doet van je reis. Nieuwsgierg als ik ben heb ik de site: Sylvia02.Waarbenjij.nu even ingegeven!
    Wat ben jij ondernemend zeg en wat een bijzondere dingen maak je mee! Dat zijn evaringen voor het leven. Fantastisch om te lezen!
    Zeg, wat is er mis met blonde Hollanders?????
    Emmers drank en volle maan; dat belooft wat.........of niet.........

    Enjoy your time!!

  • 20 Februari 2011 - 21:24

    Pappie:

    hey grote dochter,
    feesten en beesten op zijn Thais!Waren er ook mensen uit Thailand,of waren het alleen maar toeristen?Ga je nu daar je duikcursus doen,of komt dat later?Ik zou eerst maar een beetje uitrusten,want anders val je nog in slaap onder water!
    Liefs van je trotse pappie,xxx

  • 20 Februari 2011 - 21:39

    Liza:

    lieve syl!

    Heerlijk om je avonturen te volgen! En wat fijn dat je er al een heleboel vrienden hebt gemaakt!

    Ik zag je al helemaal staan op die full-moon party hihi! Ach, jij hebt toch helemaal niet veel slaap nodig jij haalt de dag gewoon rustig door ;)!
    Lieverd, geniet van deze droom!
    ik mis je en de kindjes missen je ook!

    Dikke kus

    liza

  • 20 Februari 2011 - 23:40

    Marina:

    Hey Syl,

    Je maakt wel wat mee, leuk hoor.
    Nu eerst lekker uitrusten en dan genieten van al het moois onder water.
    Heel veel plezier.

    Liefs Marina

  • 21 Februari 2011 - 03:52

    Mirjam En Don:

    Gaat lekker Syl!

  • 21 Februari 2011 - 04:08

    Thaise Mammie:

    "Een rijbewijs is hier niet nodig. Je rijdt er links, er zijn geen regels"

    Nou Syl dan ben je slecht geinformeerd. Een rijbewijs is WEL nodig en er zijn wel degelijk regels. Ze doen er op zo'n eiland niet moeilijk, maar pas op... als er iets misgaat, dan ben JIJ fout en kun je ernstig in de problemen raken. (Als surrogaat moeder moet ik toch even waarschuwen;-)

  • 21 Februari 2011 - 11:17

    Chantal :

    Super leuk om je verhalen te lezen! Veel plezier meis! Liefs

  • 21 Februari 2011 - 22:34

    Durk :

    IK WORDT JALOERS !!!!!! MMMMM

  • 22 Februari 2011 - 21:10

    Ria:

    Ha die Sylvia,
    Je bent al weer een paar weekjes weg en ik ben nu even in je verslag gedoken! Dat klinkt allemaal wel heel erg leuk, spannend en inspannend vooral ook. Je zult er vast erg van genieten! Hopelijk lukt het je nog wat foto's te gaan plaatsen; dan zal ik zeker Lars en Vera ook mee laten kijken! Veel plezier verder, we blijven lezen. Veel groetjes ook van Remko en dikke kusjes van Vera en Lars

  • 24 Februari 2011 - 10:52

    Marijke:

    Lieve Sylvia,

    Wat kun jij feesten! Lekker genieten hoor! Het zijn ervaringen voor je verdere leven, die je nooit meer vergeet. Nu eerst maar lekker uitrusten en dan weer gaan avonturen. Doe wel voorzichtig op de scooter want je moet wel weer heelhuids thuis komen!

    Veel plezier en zie uit naar je volgende belevenissen!

    Lieve groet van,
    Marijke
    (Alias bezorgde ex-schoonmoeder:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Zuidoost Azie

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2011

Naar huis

02 Mei 2011

EInde van de reis

20 April 2011

De blonde toerist tussen de Cambodjanen

11 April 2011

Verliefd

25 Maart 2011

Dan Than Trannetjes
sylvia

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 44360

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 April 2016

1,5 jaar de wereld over!

12 Augustus 2013 - 07 September 2013

Ontdekkingstocht door de Himalaya

10 Januari 2012 - 11 April 2012

Zuid- en Midden Amerika

09 Februari 2011 - 09 Mei 2011

Zuidoost Azie

Landen bezocht: